Darmowa dostawa od 199,00 PLN
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Od czego zaczyna się piwo?

2020-12-30
Od czego zaczyna się piwo?

Piwne kooperacje to przede wszystkim ludzie, którzy je tworzą! 

Przy okazji ostatniego warzenia na #Długosza2 mieliśmy okazję nie tylko obserwować proces powstawania najnowszego piwa z serii ART+ Kveik DIPA, ale też porozmawiać z Pawłem Pistolinem zajmującym się sprzedażą i marketingiem w Browarze Nepomucen:

Co was wyróżnia i na co wasi klienci zwracają uwagę wybierając wasze piwo?

Browar Nepomucen dorobił się linii piw, która wyróżnia się na rynku - mowa oczywiście o piwach “forest”. Od początku istnienia stawialiśmy na jakość i na różnorodność - nie szufladkowaliśmy się nigdy tylko jako browar rzemieślniczy słynący z bardzo dobrych IPA, które jak wiadomo są najważniejsze dla kraftu i rewolucji rzemieślniczej, ale chcieliśmy mieć bardzo szeroka ofertę, aby każdy mógł znaleźć swój smak - i to się nam udaje, bo w tym momencie mamy regularnie ponad 20 piw w swojej ofercie, także każda nowa osoba która jest ciekawa piwnych smaków, może znaleźć dla siebie coś ciekawego. Mamy piwa z owocami, jakościowe IPA, piwa kwaśne, ciemne, z dodatkami, bardzo modny w ostatnim czasie styl pastry… Szerokość tej półki jest ogromna, tak naprawdę patrząc od strony klienta to aż współczuję, że taką ilość piw miałby do spróbowania chcąc poznać wszystkie pozycje z naszej oferty, aczkolwiek nie zejdziemy z tego szlaku na pewno i wciąż będziemy eksperymentować jak i szukać nowych smaków w jak najlepszej formie i stylu. 

Jakie znaczenie ma według Ciebie wygląd opakowań?

Myślę, że jak wejdziemy do sklepu specjalistycznego to zatrzęsienie tego, co zobaczymy na półce będzie tak duże, że dbałość o to aby się tam wyróżnić i nadać charakteru zarówno temu co jest w środku i opakowaniu, które to piwo sprzedaje jest bardzo ważne. Zarówno my, jak i nasi przyjaciele z Browaru Stu Mostów mamy swój styl i pomysły, które z jednej strony mają być spójne, ale i nadać wyjątkowości każdemu opakowaniu. Jest to zarówno bardzo istotne pod względem tego, jak skorelujemy styl i pomysł na piwo z jego nazwą oraz opakowaniem od strony wizualnej i jakościowej, bo to też jest bardzo istotna sprawa. 

Od czego zaczyna się piwo?

Myślę, że tak jak w przypadku tej kooperacji tak w przypadku naszej pracy twórczej piwo zaczyna się od jakiejś idei, spotkania, rozmowy, bo raz piwo można uwarzyć według swojego indywidualnego pomysłu, ale zajmując się tym już zawodowo tak jak my, jest to wynik szerszej burzy mózgów i myślenia, tak aby nie tylko w tym pokalu czy kuflu zawrzeć indywidualny pomysł piwowara, ale również całego zespołu. Więc jest to burza mózgów, która łączy pasjonatów i tworzy ciekawy, często niespotykany efekt - coś totalnie szalonego, albo po prostu solidny kawał rzemiosła w ustalonym stylu.

Stąd wziął się pomysł na serię “Meet Our Friends”?

Zawsze chcieliśmy doceniać ludzi z którymi robimy piwo i z którymi spotykamy się od lat przy okazji festiwali czy innych spotkań branżowych. Kooperacje w krafcie to jest zawsze coś ciekawego, możliwość wymiany myśli, poglądów na piwo, doświadczeń czy wiedzy. Jest to również swego rodzaju wydarzenie towarzyskie, więc chcieliśmy mieć serię piw które podkreślą to wydarzenie i przyjaźń. W branży kraftowej przyjaźnimy się i doceniamy możliwość współpracy, pod której to efektami z chęcią się podpisujemy. 

Co nowego wydarzyło się w mijającym roku dla browaru Nepomucen?

Cała branża rozwija się prężnie i my podążamy tym tropem. 2020 był dla nas mocno przełomowy w pewnym względzie - weszliśmy w puszkarkę oraz rynki zagraniczne i jest to kierunek który będziemy chcieli w przyszłym roku rozwijać, czyli właśnie promować dobrą jakość piwa nie tylko w Polsce ale i za granicą oraz walczyć z nijakością co jest naszym głównym celem - nie być jednym z wielu, ale być jednym jedynym. Nie ma w nas megalomanii i doceniamy inne browary które walczą o jak najwyższą jakość, ale my chcielibyśmy zostać jej wyznacznikiem.

 

Jeśli chcielibyście spróbować efektów kooperacji Browaru Nepomucen i Browaru Stu Mostów - premierowego piwa marki ART o numerze 40: Kveik DIPA, lub któregokolwiek piwa z ich ofert, to zapraszamy do zakupów za pośrednictwem strony naszego e-sklepu!

Pokaż więcej wpisów z Grudzień 2020

Polecane

Browar Stu Mostów: WRCLW Cherry Eisbock - butelka 330 ml

Browar Stu Mostów: WRCLW Cherry Eisbock - butelka 330 ml

16,94 PLN brutto12,64 PLN brutto252.80 pkt.
Browar Stu Mostów: Hefeweizen - butelka 500 ml

Browar Stu Mostów: Hefeweizen - butelka 500 ml

6,27 PLN brutto5,02 PLN brutto100.40 pkt.
Browar Stu Mostów: Pils - butelka 500 ml

Browar Stu Mostów: Pils - butelka 500 ml

7,32 PLN brutto5,86 PLN brutto117.20 pkt.
Browar Stu Mostów: Schops - butelka 500 ml

Browar Stu Mostów: Schops - butelka 500 ml

7,71 PLN brutto6,17 PLN brutto123.40 pkt.
Piwne Mosty: Shaker Golding - 500 ml

Piwne Mosty: Shaker Golding - 500 ml

20,00 PLN brutto400 pkt.
Browar Nepomucen: Pijże vol.2 - puszka 500 ml

Browar Nepomucen: Pijże vol.2 - puszka 500 ml

13,70 PLN brutto11,07 PLN brutto221.40 pkt.
Browar Stu Mostów: WRCLW Fest Lagerbier - puszka 440 ml

Browar Stu Mostów: WRCLW Fest Lagerbier - puszka 440 ml

9,80 PLN brutto8,13 PLN brutto162.60 pkt.
Browar Stu Mostów: Marzen Lagerbier - puszka 440 ml

Browar Stu Mostów: Marzen Lagerbier - puszka 440 ml

3,75 PLN brutto2,80 PLN brutto56 pkt.
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 3423 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-11-01
zdecydowanie polecam
2020-11-03
Szybko, dobrze zabezpieczone, świeże. Wszystko jak należy :)
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich. Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel