Darmowa dostawa od 249,00 PLN
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Other Half, czyli kraft z Instagrama

2021-04-22
Other Half, czyli kraft z Instagrama

Jeśli amerykański sen istnieje, to historia Other Half jest jego ucieleśnieniem. W ciągu zaledwie kilku lat maleńki browar z nowojorskiego Brooklynu stał się punktem odniesienia dla browarów rzemieślniczych z całego świata. 

Opowieść o powstałym w 2014 roku amerykańskim browarze Other Half to na dobrą sprawę gotowy scenariusz hollywoodzkiego feel good movie. Firmę założyło trzech pasjonatów, dobrych znajomych: Andrew Burman, Matt Monahan i Sam Richardson. Tylko ten ostatni miał już doświadczenie browarnicze. Burman i Monahan, wówczas szefowie kuchni, dopiero zamierzali je zdobyć.

Co ciekawe, panowie z początku planowali zainwestować we wspólną restaurację, ale w końcu zgodnie doszli do wniosku, że mordercza rywalizacja w ten branży, zwłaszcza w Nowym Jorku, może skutecznie obrzydzić każde marzenie. A oni chcieli tylko robić to, co lubią. I dzielić się tym z innymi. 

O ich przyszłości w dużej mierze zadecydował przypadek. Burman i Monahan dostarczali catering na przeróżne eventy, a ponieważ zaczęli już warzyć niewielkie ilości własnego piwa (ich priorytetem była mocno chmielona IPA), coraz częściej zestawiali je z przygotowanymi przez siebie potrawami.mOdbiór przerósł ich najśmielsze oczekiwania. Nowy Jork błyskawicznie obiegła informacja o tym, że w mieście pojawili się nowi, niezwykle utalentowani, browarnicy.

Coraz więcej klubów i restauracji zaczęło zabiegać o doskonałe krafty w ich wydaniu (zasmakowali w nich też maklerzy z Wall Street). Zainteresowanie było na tyle duże, że Burman i Monahan zarzucili mrzonki o własnej restauracji i – do spółki z Richardsonem – zainwestowali wszystkie pieniądze w Other Half. Nazwa nowego browaru była znacząca. Jego oferta miała być skierowana do tej drugiej połowy, czyli do podobnych założycielom pasjonatów, którzy przyjemności obcowania z piwem nie kojarzyli z produkcją przemysłową. 

Other Half od początku wyróżniał się nie tylko jakością warzonego piwa, ale też adekwatnie przemyślanym wizerunkiem. Krótkim seriom towarzyszyły wyjątkowe etykiety (i nazwy!), a dopracowane pod względem pomysłu i realizacji zdjęcia szybko stały się hitem Instagrama, dzięki któremu Nowojorczycy zyskali popularność na całym świecie.

Najbardziej charakterystycznym dowodem na skuteczność ich działań – zarówno browarniczych, jak i promocyjnych – były i są kolejki, jakie ustawiają się przed (nową, bo w związku z olbrzymim zapotrzebowaniem firma już się rozrosła) siedzibą Other Half przy okazji premier nowych piw. Najbardziej zapaleni amatorzy nowojorskich kraftów ustawiają się w ogonku już w nocy, by mieć pewność, że załapią się na jeden z limitowanych zestawów, które zawsze rozchodzą się niczym ciepłe bułeczki. 

Z tym większą radością informujemy, że do Piwnych Mostów dotarła właśnie świeża dostawa piw z kultowego już nowojorskiego browaru. Nie pozostaje zatem nic innego, jak tylko ustawić się w kolejce. :)

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 8470 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-26
Jak zwykle szybko i dobrze zapakowane.
2024-03-14
Super szybka wysyłka, dotarła przed Dniem Mężczyzny ❤️
pixel